Кога и как разбра, че ще учиш това?

Спомням си, че в 11ти клас обсъждах с майка ми какво да правя след като завърша и тя предложи нещо свързано с маркетинг и реклама. Тогава реших, че точно това искам да уча, без да се замислям много и досега не съм съжалила.

Кое в университета и специалността ти те изненада? Какво си си представял/а по различен начин, преди да започнеш?

Това което ме изненада най-много, беше колко много неща включва маркетингът – представях си, че материята ще е по-суха и скучна от колкото всъщност е. Другото, за което си нямах представа и може да се каже, че ме изненада, е как се пише академично есе.

Какво ти е най-трудно в момента?

В момента съм последна година, което значи, че нямам толкова много лекции като предни години. Фокусът в момента е върху дипломната работа, което определено не е лесно, защото е много по-мащабно от всички други проекти и курсови работи, които сме имали досега. Така че мога да кажа, че най-трудното за момента ми е писането на тезата, но без нея няма как.

А кое най-много ти харесва?

Креативността. Въпреки че има много теория и „правилни“ начини да се правят нещата, голяма част от маркетинга са точно новите и оригинални идеи. Това определено ми харесва най-много. Всъщност и проучванията, особено за поведението на потребителя, ми бяха доста интересни.

Какви са възможностите пред някой с твоето образование?

Много са възможностите, защото маркетинг функции има почти всяка една фирма в днешно време. В същото време зад всеки един продукт, за който можете да се сетите, седи един брандинг екип, който го направлява. Така че ако учите маркетинг, ще можете да си изберете в коя сфера да го използвате!

Какви са плановете ти за бъдещето?

Имам интерес и към друга сфера – рекламата. Нямам план точно къде искам да работа, но като цяло мога да кажа, че целта ми в следващата година е да намеря позицията, която съчетава най-добре маркетинга с рекламата.

Какъв съвет би дал на ученическото си аз, ако можеше?

Много просто – да си пиша по-рано есетата и да не се съмнявам в избора си.