Търсим ново попълнение към екипа: маркетинг специалист

Ура, екипът ни се разраства! Може би имаме нужда точно от твоите знания и умения, за да направим NEXTSTEP.BG още по-полезно и интересно място за тези, които търсят подкрепа и идеи, свързани с успешното им кариерно развитие.
Човекът, от когото имаме нужда, трябва да е на „ти“ с основните правила на дигиталния маркетинг, да е готов да поеме планирането и изпълнението на ефективни маркетингови кампании и да има желание да учи нови неща, за да бъде нашият бранд в крак с актуалните тенденции на пазара. През следващите месеци сме планирали много нови инициативи, а продуктовото ни портфолио непрекъснато се разраства, така че едно е сигурно – работата при нас е динамична и интересна.
По-долу може да се запознаеш отблизо с ролята на маркетинг специалист такава, каквато ние си я представяме. Имай предвид, че позицията е подходяща както за хора с по-голям професионален опит, така и за тези, които са в началото на своя кариерен път, но са готови да компенсират липсата на практика с ентусиазъм и свежи идеи.
Кандидатствай през Jobs.bg
При нас ти:
- ще правиш проучвания на пазара и анализи на конкурентни брандове
- ще разработваш потребителски персони според таргет аудиториите ни
- ще създаваш фунии и ще планираш кампании за конкретни продукти
- ще изготвяш и поддържаш график с рекламни и маркетингови активности
- ще координираш създаването на съдържание за социалните канали и сайта ни
- ще управляваш профилите ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube
- ще създаваш и управляваш кампании в социaлните мрежи, Google Ads
- ще следиш представянето на сайта ни в Google Analytics и Google Search Console
- ще създаваш и управляваш имейл маркетинг кампании
- ще помагаш със SEO оптимизацията на сайта ни
- ще пишеш рекламни текстове (при възможност и желание)
Ти си нашият човек, ако:
- имаш маркетинг квалификация – от университет или от релевантни курсове
- имаш предишен опит на подобна позиция
- имаш опит в управлението на рекламни кампании във Facebook и Instagram
- имаш опит в Google Analytics и Google Search Console
- знаеш какво е UTM-таг
- подхождаш с внимание към детайла, демонстрираш проактивност и самостоятелност
- си креативен и имаш оригинални идеи
- отлично владееш английски език
- имаш опит в имейл маркетинг и SEO – не е задължително, но е предимство
- имаш опит в копирайтинг – не е задължително, но е предимство
Какво ти предлагаме:
- активно участие в изграждането на млад, развиващ се бранд
- работа по разнообразни проекти, свързани с психология и кариерно развитие
- възможност да дадеш воля на креативността си и да участваш във всеки етап от създаването и реализацията на маркетинговата стратегия на бранда
- гъвкаво работно време с възможност за работа от вкъщи
- офис на удобна локация в центъра на София
- допълнително здравно осигуряване
- трудов договор с Прометрикс ООД
Етапи на конкурса:
- Разглеждане на документи
- Техническо задание
- Оценяване с тестове
- Интервю